Фото: "Нова пошта" / Facebook
ТОВ “Нова пошта” інвестувало $1,7 млн в розробку нового застосунку. Про це повідомив CEO Nova Digital Андрій Чепіга в ексклюзивному коментарі Delo.ua під час презентації нового застосунку компанії у п’ятницю.
Якщо ваша компанія входить до топ-10 підприємств своєї галузі, якщо вона свідомо будуєте “білий бізнес” та чесно платить податки задля підтримки держави — запрошуємо взяти участь у проєкті “Економічна відповідальність: Топ платники податків 2024” Заповнити анкету
“Починаючи з 2023 року ми інвестували в розробку нового застосунку $1,7 млн. Це були інвестиції в розробку, у покращення клієнтського досвіду”, – розповів Чепіга.
За його словами, надалі компанія планує слідкувати за роботою нового застосунку та оновлювати його, опираючись на клієнтський досвід.
Віртуальна помічниця Сенді
Одним із нововведень стала віртуальна асистентка Сенді, яка полегшує користування застосунком відповідно до вподобань користувача. Зокрема, Сенді використовує інформацію про улюблені поштові відділення і поштомати, які додав користувач, і підвантажує її для полегшення замовлення додаткових послуг у застосунку.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua
Дороблений функціонал отримання посилок у поштоматі
Для того щоб отримати посилку, в її деталях потрібно знайти кнопку “Відкрити комірку” і одразу при натисканні цифровий помічник допоможе знайти поштомат та забрати посилку.
Покращення сервісу “Інший отримувач”
Розробники покращили сервіс “Інший отримувач”. Щоб доручити посилку, потрібно її обрати і в меню керування посилкою знайти сервіс “Інший отримувач”. При цьому відтепер не потрібно шукати необхідний номер в телефонній книзі або вписувати вручну, адже застосунок самостійно запропонує список контактів, яким користувач найчастіше доручає посилки.
Водночас користувач, якому доручили посилку, отримає повідомлення з детальною інформацією.
Покращений досвід для відправки
Для кожної посилки відтепер доступний функціонал повтору або дублювання.
Для створення посилки в новому мобільному застосунку потрібно зробити три кліки, а для отримання – один.
Отримання посилок у поштоматі без інтернету
Для реалізації можливості отримати посилку в офлайні користувачу достатньо відкрити застосунок попередньо з інтернетом та отримати посилку біля поштомату, без обов’язкового підключення до мережі.
Водночас, якщо посилка не оплачена, то користувачеві нового застосунку потрібно заздалегідь завершити платіж, підключившись до мережі. Після чого він зможе отримати посилку без використання інтернету, заздалегідь відкривши застосунок там, де присутня мережа.
Анонс: доставка за замовчуванням
Під час презентації нововведень представники компанії анонсували, що незабаром у застосунку з’явиться послуга “Доставка за замовчуванням”.
Завдяки цій послузі клієнт зможе отримувати посилки в обраному поштоматі незалежно від того, яке місце доставки вказав відправник.
Для активації функції потрібно перейти в розділ “Улюблений поштомат” та натиснути кнопку “Я хочу отримувати всі свої посилки в поштоматі”.
Від моменту натискання кнопки віртуальна помічниця Сенді буде перенаправляти всі посилки у вибраний поштомат, якщо їхні параметри підходять для отримання в поштоматі.
Послуги “Від дверей” та “До дверей”
Оновлені послуги “Від дверей” та “До дверей” дозволяють викликати кур’єра і забрати посилку понад 30 кг від дверей відправника та доставити її до дверей отримувача в кілька кліків. Вона дозволяє забрати чи залишити посилку біля порогу, навіть якщо отримувач зайнятий на роботі і не може забрати свою посилку в той момент.
Послуга “Від дверей” замовляється при створенні документу відправки з адреси. Водночас “До дверей” – це послуга, яка дозамовляється додатково.
Відправка/отримання посилки кур’єром
У застосунку буде доступна функція “pin на мапі”, яка ще проходить доопрацювання. Вона діятиме лише при доставці на адресу.
Сервіс дозволяє додати опис місцевості, габарити посилки та зручний час для зустрічі кур’єра.
Крім того, користувач може в будь-який момент скасувати виклик кур’єра або перенести дату забору посилки.
Водночас у день доставки “Нова пошта” повідомить клієнту, коли приїде кур’єр. Якщо цей час не є зручним для одержувача, застосунок дозволяє перенести час. За 15 хвилин до доставки “Нова пошта” також зобов’язується повідомити одержувача про прибуття кур’єра. У цьому випадку маршрут кур’єра відображається для одержувача в інтерактивному режимі.
Отримувач також має можливість поспілкуватися з кур’єром, щоб уточнити деталі доставки. Традиційно роботу кур’єра можна оцінити за допомогою зірок або залишити чайові через застосунок.
Інші зміни у новому застосунку
У новому застосунку “Нової пошти” усі посилки виводяться відразу на головний екран.
Компанія також додала можливість сортувати посилки за типом статусом та датою доставки.
Розробники застосунку додали можливість змінювати світлу тему на темну.
Источник: delo.ua