Releaf Paper обіцяє "покінчити з паризьким листям раз і назавжди". Фото: пресслужба компанії
Український стартап Releaf Paper, який створив технологію виготовлення целюлози з опалого листя, відкрив у Парижі перше промислове виробництво. Про це повідомив співзасновник й CEO компанії Олександр Соболенко у Facebook.
12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як оптимізувати комунікації, впроваджувати ІТ-рішення та залучати інвестиції для зростання бізнесу. Забронювати участь
У компанії зазначають, що це важливий крок для масштабування технології та виходу на глобальний ринок.
“Вчора Releaf Paper відкрив в Парижі своє перше, та перше в світі загалом, індустріальне виробництво целюлози з опалого листя. На це пішло загалом 3 роки та 3,5 млн євро”, – заявив Соболенко.
Підприємець зазначив, що для виготовлення паперу підприємство використовуватиме листя з вулиць Парижу.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua
“Ми пообіцяли покінчити з паризьким листям раз і назавжди”, – зазначив він.
Що відомо про бізнес
Releaf Paper – це український екостартап, який спеціалізується на створенні інноваційних матеріалів, замінюючи традиційну деревну сировину екологічно чистими альтернативами.
Компанія розробила екологічний метод переробки опалого листя у целюлозу, яку використовують для виготовлення паперу.
Releaf Paper розробила екологічний метод переробки опалого листя у целюлозу. Фото: пресслужба компанії
Бізнес прагне зменшити екологічний вплив на довкілля та пропонує альтернативу традиційним матеріалам.
Слід зазначити, що компанія вже співпрацює з відомими міжнародними брендами, такими як L’Oreal, Samsung, Weleda та Schneider Electric, які використовують їхній екологічний папір для пакування.
Раніше ми повідомляли, що український стартап Releaf Paper долучився до ініціативи з екологічної стійкості від Uber. Так, французькі ресторани отримають можливість перейти на екологічне пакування, і одним із таких рішень стануть паперові пакети від Releaf, виготовлені з опалого листя. Це інноваційне рішення не лише допоможе зменшити використання пластику, але й сприятиме збереженню довкілля завдяки використанню відновлюваних матеріалів.
Ця співпраця входить до глобальної стратегії Uber, яка має на меті досягнення нульових викидів вуглецю до 2040 року.
Источник: delo.ua