А всем, у кого сервис не работал больше одного дня, теперь обещают год бесплатного сервиса (два дня назад речь шла о компенсации всех штрафов, это обещание также в силе)
Сьогодні, 6 січня, нарешті з’явився пост Д. Дубілета в його Телеграм-каналі щодо роботи сервісу Chekbox. У ньому зазначено, що наразі сервіс працює стабільно, проте є приблизно 5% клієнтів, у яких каси “залипли”.
З його слів, “кожну кас”оживляють” мало не вручну, сподіваємось, що сьогодні впораємося практично з усіма”.
Усі нові каси працюють добре. Тому, якщо ви потрапили до тих 5%, у кого “залипла” каса, і не хочете чекати, поки її виправлять, можете на порталі створити нову (займає 3 хвилини). “Зі старою касою ми в будь-якому разі розберемося і подамо до податкової все коректно”, – додав він.
Не забув Дубілет вказати й про те, що компанія не могла відповідати на звернення в чаті і кол-центрі. Він зауважив, що “незважаючи на те, що ми розширилися до нового року, до вчорашнього дня ми втрачали багато звернень. Сьогодні на лінію виходить ще 20 людей, ситуація має сильно покращити. Всім клієнтам, які не могли працювати через збої більше одного дня, ми будемо давати наш сервіс безкоштовно протягом року. Незабаром ми відправимо на цю тему всім докладний емейл. Але я розумію, що навіть рік безкоштовно — це дрібниця порівняно з тим, які нерви та незручності спричинили ці чортові збої.”
Дубілет також повторив свою обіцянку про компенсацію штрафів: “Нагадаю, що ми закликаємо клієнтів, якщо щось глючить, не зупиняти бізнес. А якщо податкова покладе на когось штраф, ми його покриємо. Щодо цього ми скоро надішлемо офіційні документи”.
***
Источник: news.dtkt.ua