Кохання проходить випробування війною — українцям доводиться чекати близьких з фронту та рідних, що роз’їхалися по різних містах і країнах, тому команда Ardis Group створила активність, яка була б доступною для всіх і передавала відчуття присутності та підтримки.
Про кампанію
Щоб нагадати українцям про важливість любові до себе та силу справжнього кохання до найрідніших, команда Ardis Group запустила романтичний спецпроєкт та провела активації у соціальних мережах і на двох радіостанціях — Хіт FM та Kiss FM. Слухачам дали можливість освідчитися у почуттях в партнерстві з одним із найбільших радіохолдингів України TAVR Media і брендом німецьких сирів із сімейними цінностями Bergader, який компанія розвиває на українському ринку.
Кращий результат це емоція, яку викликає у споживача бренд. Bergader — амбасадор нових смакових емоцій в Україні, такою є і комунікація зі споживачами: емоційною та нетривіальною
Назазар Максимець маркетинг-директор Ardis Group
Вибір каналу комунікацій
В умовах відключень світла та постійних тривог, мешканці великих міст почали частіше користуватись власними авто. Радіо, яке все більше стали слухати українці, є одним з найбільш доступних каналів комунікації зі споживачами. І перше, про кого ми думаємо під час повітряних тривог — рідні та найдорожчі.
Механіка активності
Зареєстровані на сайті слухачі залишали свої теплі слова кохання, підтримки та почуттів. 10 лютого зізнання українців транслювались в режимі реального часу на радіо. Для найтепліших історій приготували смачний та затишний кошик із сиром, свічками, теплим коциком та келихами. Цим створили атмосферу спокою та комфорту, яка потрібна кожному у цей важкий час.
Підписуйтесь на наш Telegram канал
«Життя продовжується, українці продовжують закохуватись, зустрічатись, влаштовувати романтичні вечері, готові долучатися до теплих ініціатив та на всю країну транслювати свою любов до найрідніших, навіть у такий складний період, тому це все зараз на часі»
Володимир Педорич Комерційний директор TAVR Media
У соціальних мережах команда Ardis Group ініціювала конкурс з розіграшем набору сирів від Bergader, ігристого, затишного набору свічок, коцика, буклета з рецептами і романтичного плейлиста серед усіх підписників сторінки Bergader в Instagram.
Активація отримала теплу підтримку від лідерів думок та блогерів, які готували романтичні страви: піцу з сиром Mini Brie та грушею у вигляді серця, легкий салат з руколою, хамоном, пікантним Edelpilz та спагеті з вершковим соусом на основі Bavaria Blu.
Результати кампанії
- понад 3 млн слухачів почули освідчення в коханні;
- показник 7 середньої частоти контакту з рекламним повідомленням;
- охоплення на радіо склало 27% від населення віком 12-65 років;
- у діджиталі охоплення близько 1,5 млн людей;
- кількість показів банерів на сайтах Kiss FM та Xit FM перевищила 150 тис;
- у соціальних мережах охопили 170 тис. користувачів;
- загальні перегляди розіграшу на соціальних сторінках Bergader досягли 290 тис.
«Час коли успішність маркетингу в компаніях визначалась лідами — позаду. Наразі актуальна спорідненість з філософією бренду, емоція в комунікації і довіра. І нашим спецпроєктом ми досягли цієї мети».
Назар Максимець Маркетинг директор Ardis Group
Источник: delo.ua