Розповідаємо, чому “Нова пошта” не радить взагалі забирати деякі посилки з відділень
"Нову пошту" звинуватили у витоку даних / Фото: Getty Images, , Колаж: Сьогодні, Нова Пошта
Клієнт “Нової пошти” поскаржився на службу безпеки компанії і звинуватив у витоку його персональних даних.
Про це українець написав на своїй сторінці у Facebook.
Реклама
Користувач повідомляє, що у його мобільному застосунку з'явилася інформація про нове відправлення, і відділення, куди прямує посилка, лише тимчасово відповідає його фактичному місцезнаходженню.
Деокупація півдня країни – як українські військові відвойовують території
Заборона на пересування країною для військовозобов'язаних – всі деталі
Ракетні удари по мирних українськиих містах – липень 2022
Ядерний тероризм Росії
“Але хтось про це дізнався. І дізнався точно з бази даних "Нової пошти". І я вважаю це грубим порушенням з боку НП! У описі відправлення вказано "косметика". Накладений платіж 199 грн + вартість доставки”, – пише чоловік.
Посилку клієнт оглянув, у коробці був маленький пакетик з невідомою речовиною без жодних маркувань. Від отримання, звісно, відмовились, і тепер українець має серйозну претензію до “Нової пошти”.
Реклама
“По-перше: вам відомо відділення, час оформлення, номер картки відправника. На відділенні є камери спостереження. Вимагаю ініціювати перевірку та повідомити поліції про шахрайство”, – йдеться у пості.
По-друге, чоловік вимагає перевірити працівників відділення, яке прийняло відправлення, на предмет витоку персональних даних клієнтів. На думку клієнта, інформацію шахраї могли дізнатися лише від працівників “Нової пошти”.
Що відповіли у “Новій пошті”?
Представники компанії відреагували на скаргу і розповіли, що оператори відділення фізично не мають змоги перевіряти вміст кожного відправлення.
Реклама
“Завжди попереджаємо клієнтів, аби вони оглядали відправлення у відділенні та в разі чого – відмовлялися від посилки. Якщо Ви не очікуєте посилку та не розумієте, від кого Вам транспортується відправлення, завжди маєте змогу проставити відмову в онлайн-сервісах, навіть не звертаючись до відділення”, – порадили чоловіку.
Окрім цього, українцю нагадали, що його персональними даними володіє не лише поштовий оператор, і порадили взагалі не отримувати відправлення від невідомих осіб з метою безпеки.
Нововведення компанії
21 червня компанія оголосила про запуск, поки що у тестовому режимі, послуги відправлення посилок без візиту до відділення — з поштоматів.
Для цього знадобиться лише застосунок компанії, а поки нововведення тестується, коштуватиме це лише 1 грн.
Детальніше про те, як відправити посилку поштоматом, читайте в нашому матеріалі.
“Сьогодні” раніше писали, як переселенці можуть отримати свої кошти у відділеннях компанії, і розповідали, звідки “Нова пошта” відновлює доставку посилок.
Источник: segodnya.ua