Фото: Depositphotos
У 2023 році громадяни України стали більше оплачувати покупки та послуги безготівково – за допомогою банківських карток та гаджетів.
До 15 лютого беріть участь у онлайн голосуванні рейтингу “ТопФінанс” та визначте своїх фаворитів разом з Delo.ua та журналом “ТОП100: рейтинг найбільших” Проголосувати
Про це повідомила пресслужба ПриватБанку.
За словами керівника напрямку торгового еквайрингу ПриватБанку Сергія Макаренко, за 12 місяців 2023 року через мережу торгових терміналів ПриватБанку українці сплатили майже 3 млрд покупок на 780 млрд грн, що понад 40% більше, ніж за підсумками 2022 року (550 млрд грн).
Він також зазначив, що український бізнес активно розширює мережу безготівки – кількість торговців, які приймають картки через термінали ПриватБанку, збільшилася на 38% – до 182 тисяч. Загалом у торговельній мережі наразі працюють більше 288 тисяч терміналів ПриватБанку, що на 30% більше ніж 2022 року.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.ua
На що найбільше витрачалися українці у 2023 році
У 2023 році українці найбільше витрачали грошей на купівлю продуктів харчування – понад 350 млрд грн, при цьому частка витрат на їжу в загальному обсязі безготівкових оплат українців за рік знизилася з 48% до 45%.
Частка витрат з карток на покупку ліків та товарів для здоровʼя у 2023 році в споживчому кошику українця становила 8,5%. Трохи менше – 8,1% від загального обсягу, українці витрачали на одяг та взуття, 7,2% на товари для дому та 7% на оплату в закладах громадського харчування.
У топ-10 товарів та послуг, за які найбільше безготівково оплачували українці, також електроніка та побутова техніка (5% споживчого кошику), паливо (4,2%), витрати на транспорт (1,5%), відпочинок (1,4%) та аксесуари (1,2%).
Щодня через мережу POS-терміналів ПриватБанку, згідно повідомлення пресслужби банку, власники банківських карток оплачують близько 8 млн покупок.
Раніше ми повідомляли, скільки грошей українці витрачають в інтернет-магазинах. Згідно з дослідженням, для більш як чверті українців онлайн-покупки стали повсякденністю. 26% опитаних віддають перевагу онлайн-покупкам, а ще 38% обирають комбінацію інтернет- та офлайн-шопінгу. Загалом 87% вважають, що купувати онлайн легко.
Фото: ua.depositphotos.com
Источник: delo.ua