Міська рада Корка схвалила 285 додаткових паркувальних місць у європейській штаб-квартирі Apple, щоб допомогти розмістити ще 1300 нових співробітників у кампусі цього року.
Рада додала 22 умови до дозволу на будівництво, виданого компанії Apple Operations International Ltd (AOIL), на додаткові паркувальні місця на земельних ділянках, що належать їй на північ від дороги Девіда Маккарті на північній стороні міста Корк.
Консультанти Apple, DBFL Consulting Engineers, повідомили раді, що очікується, що до середини 2025 року кількість співробітників на всьому кампусі Apple у Холліхіллі досягне 5350.
DBFL заявила, що існує довгостроковий прогноз «про 6000 працівників до 2030 року за умови ринкових умов».
Дозвіл на 285 паркувальних місць надається на додаток до 2572 паркувальних місць, що знаходяться або на території кампусу Холліхілл, або будуються.
У звіті з планування, поданому разом із заявкою, консультанти HW Planning заявили, що пропозиція є доцільною для сприяння подальшій успішній роботі Apple Operations у Корку та задоволення зростаючих потреб їхніх операцій по всій Ірландії та Європі «за відсутності частого громадського транспорту».
Вони сказали, що додаткові місця для автомобілів були потрібні, незважаючи на ініціативи, що впроваджуються на кампусі для просування екологічно чистих варіантів пересування.
Викладаючи передумови для подання заяви у Звіті про обґрунтованість паркування, DBFL зазначила, що «додаткові місця запитуються для забезпечення короткострокової та середньострокової стійкості та пом’якшення очікуваних затримок із запланованими покращеннями громадського транспорту та дорожньої мережі перед відкриттям будівлі Hollyhill 5 у середині 2025 року».
У звіті йдеться, що «у довгостроковій перспективі може з’явитися можливість перепрофілювати ці простори для більш цінних цілей, які сприятимуть розширенню кампусу Apple – після того, як буде здійснено заплановані ключові оновлення транспортної мережі Корка».
Окреслюючи потребу в додаткових місцях для автомобілів, у звіті згадуються затримки в різних ініціативах громадського транспорту.
У звіті йдеться, що спочатку Стратегія розвитку транспорту Коркської столичної області (CMATS) до 2040 року передбачала будівництво багатомодальної дороги Корк Північного розподільчого центру (CNDR) до 2027 року, яка забезпечить орбітальний активний рух та сполучення громадським транспортом з кампусом.
«Однак, ймовірно, що затримки з розгортанням, зокрема, CNDR, вимагатимуть короткострокової та середньострокової потреби у запропонованій автостоянці».
Щодо запланованих BusConnects, у звіті йдеться, що хоча початковий графік BusConnects передбачав розгортання інфраструктури та послуг, починаючи з 2024 року, тепер розгортання заплановано розпочати у 2025/2026 роках.
«Затримки у впровадженні BusConnects призвели до необхідності додаткових послуг Apple Shuttle для вирішення поточних проблем із надійністю часу подорожі».
У ньому йдеться, що об'єкти “паркуй та їдь” у Данкеттлі та Бларні/Стоунвью ще не встановлені, “незважаючи на створення спеціального офісу “паркуй та їдь” у Національному транспортному управлінні”.
У звіті йдеться, що відповідно до ширших зобов'язань Apple щодо боротьби зі зміною клімату та цілей сталого розвитку, компанія прагнутиме зменшити кількість співробітників, які добираються до кампусу Холліхілл на автомобілі, у довгостроковій перспективі, шляхом зменшення кількості місць на одного співробітника з часом.