Delo.ua другий рік поспіль очолює рейтинг найпопулярніших бізнес-ЗМІ України

Колаж: Delo.ua

Протягом 2022 року сайт Delo.ua відвідали 72 млн користувачів — це рекордний показник з-поміж всіх українських ЗМІ, що пишуть про бізнес. Про це свідчить рейтинг, складений контент-маркетинговою платформою PRNEWS.IO.

15 березня на Business Wisdom Summit топові управлінці вперше з початку війни зберуться разом офлайн та розкажуть, як відновити, зміцнити та масштабувати бізнес. Забронювати участь

Творці рейтингу зазначають, що в Україні існують сотні платформ, які публікують новини про економіку, аналізують ринки, пишуть про головні події та проблеми бізнесу. Однак, як зазначається в релізі, Delo.ua створює якісну аналітику для малого та середнього бізнесу, тому портал очолив рейтинг найпопулярніших бізнес-ЗМІ України.

Саме до такого висновку дійшла команда контент-маркетингової платформи, яка має власний каталог онлайн-медіа з понад 100 тисячами видань зі всього світу. Для створення рейтингу найпопулярніших бізнес-ЗМІ України додатково використовувалися дані сервісу SimilarWeb. Головним критерієм стала кількість переглядів сторінок.

“За минулий рік, всупереч усім труднощам, ми зуміли зберегти професійні кадри – журналістів та новинарів. Це – головна причина успіху. З перших днів війни й до сьогодні ми не збавляємо темпів, навпаки, нарощуємо. Робимо все, щоб писати більше, краще, охоплювати більшу кількість тем. На 2023 рік ставимо перед собою амбітні плани в рази збільшити аудиторію та обсяг контенту, задля чого залучаємо нових авторів у свою команду. Тож, без сумніву, ми і надалі залишимося цікавими для аудиторії та відчутними для конкурентів”. 

Юрій Гусєв Головний редактор Delo.ua

Зауважимо, що за воєнний 2022 рік Delo.ua не тільки зберегло лідерство в рейтингу найбільш відвідуваних бізнес-ЗМІ України, але й змогло вдвічі наростити показник відвідуваності сайту. Адже, за 2021 рік читачі відвідали розділи сайту Delo.ua 37 мільйонів разів, тоді як за 2022 рік — 72 млн.

Підписуйтеся на наш YouTube канал

Досягнути такого результату нам в першу чергу допомогла синергія процесу створення та дистрибуції контенту. Журналісти та редактори отримують якісну і кількісну аналітику інтересу нашої аудиторії до тем, що дозволяє в повній мірі задовольняти інформаційні очікування української бізнес-спільноти. А команда Digital-напрямку організовує вчасне розповсюдження контенту, забезпечуючи максимальне тематичне охоплення у медійному просторі

Олександр Клімашевський Digital-директор бізнес/медіа бюро еkonomika+

Топ найпопулярніших бізнес-ЗМІ України. Рейтинг: PRNEWS.IO

Источник: delo.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *