Майже 8 тисяч українських бізнесів змінили регіон своєї реєстрації від початку повномасштабної війни. Ілюстрація: Громадський простір
З початку повномасштабної війни 7820 українських бізнесів змінили регіон своєї реєстрації. 44% релокованих підприємств представляють сферу оптової торгівлі, будівництва та нерухомості.
13 грудня на GET Business Festival отримайте перевірені стратегії залучення інвестицій для бізнесу, просування продукту онлайн та цифровізації бізнесу. Забронювати участь
Про це повідомляє платформа “Опендатабот”.
Повідомляється, що 27% від загальної кількості підприємств покинули Київ, на другій і третій позиції Дніпропетровщина (11%) та Донеччина (8%).
Незважаючи на військові дії та близькість до лінії фронту, Київ все ще приваблює підприємців, і 22% компаній обирають його як новий регіон реєстрації. Крім того, підприємці вибирають Харківщину та Одещину – по 10% компаній, що змінили регіони.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua
Лідируючим напрямком для переїзду бізнесу став шлях з Києва до Одещини, вибраний 350 компаніями. На другому місці за популярністю – маршрут з Дніпропетровщини до Києва, обраний 300 компаніями, третім є “Київ-Харківщина” – 289 бізнесів.
Майже половина компаній, що змінили регіон реєстрації, працюють у сфері оптової торгівлі – 44%. На другому місці – компанії у сфері будівництва (6%). Замикають трійку внутрішньо переміщених підприємств бізнеси, що здійснюють операції з нерухомістю.
Станом на кінець вересня 840 бізнесів вже використали урядову програму для релокації в безпечні регіони, і в основному обрали західні області, зокрема Закарпаття, Львівську та Чернівецьку.
Нагадаємо, 840 бізнесів релокувалися у безпечні регіони, скориставшись урядовою програмою. У компаній, що релокувались за цією програмою, найбільшим попитом користувались переважно західні регіони: Закарпаття, Львівська та Чернівецька області.
До програми може долучитися будь-яке підприємство, що хоче здійснити повну або часткову релокацію своїх потужностей.
Для цього потрібно подати заявку на переміщення, вказавши спеціалізацію підприємства, кількість працівників, можливості виробництва, потреби у виробничому приміщенні, сировині, розміщенні співробітників, а також спосіб транспортування.
Источник: delo.ua