Мобільний додаток і сервіс автоматизації “Нової пошти”запрацювали після збою

Компанія “Нова Пошта” відновила роботу мобільного застосунку та сервісу авторизації після збою. Фото: “Нова пошта”

Компанія “Нова Пошта” відновила роботу мобільного застосунку та сервісу авторизації після збою. Про це написала компанія у Facebook. 

Клієнти “Нової пошти” знову можуть створювати накладні, проводити онлайн-оплати, відстежувати свої посилки, отримувати та відправляти через поштомати.

“Усі сервіси на відділеннях теж доступні: оплата карткою та готівкою, видача грошових переказів, оформлення посилки у кредит тощо. Сплачувати посилки курʼєру також можна усіма способами оплати”, – йдеться в повідомленні.

Нагадаємо, вчора через технічний збій мобільний застосунок та сервіс авторизації “Нової пошти” не працював. До вирішення проблеми клієнти не зможуть скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку.

Підписуйтесь на наш Telegram канал

У відділення клієнти могли отримати усі послуги по відправці посилок і вантажів, а також фінансові послуги.

Нещодавно “Нова пошта” запустила у своєму мобільному додатку оновлену послугу “Сейф-сервіс” для резервування оплати онлайн-покупок, яку надає фінтех-компанія NovaPay.

Источник: delo.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *