Фото: Depositphotos
Користувачі Monobank зможуть залишати відгуки про магазини, в яких вони здійснювали покупки, безпосередньо в мобільному застосунку банку. Про це повідомив співзасновник Monobank Олег Гороховський.
“Кожен підприємець знає, що фідбек клієнта — це подарунок для розвитку бізнесу. Тому відтепер користувачі mono можуть залишати відгуки та побажання іншим компаніям прямо в нашому застосунку”, – зазначив Гороховський.
Для того, щоб залишити відгук про магазин, користувачам необхідно відкрити деталі транзакції та натиснути кнопку “Залишити відгук про магазин”, після чого можна оцінити покупку та написати коментар.
Фото: Telegram-канал Ого!
В свою чергу підключені до сервісу бізнеси обіцяють швидко реагувати коментарі. Гороховський додав, наразі ця функція вже доступна для оплат у мережах мультимаркетів Аврора, заправок WOG та аптек АНЦ.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua
Щоб активувати функцію відгуків, бізнесам потрібно надіслати запит на адресу [email protected].
Нагадаємо днями Monobank представив новий сервіс “mono бізнес”, який спрощує фінансові операції для компаній. Сервіс дозволяє дистанційно відкривати рахунки та здійснювати безкоштовні платежі на рахунки будь-яких банків.
“Mono бізнес” пропонує дистанційне відкриття рахунку, безкоштовні платежі за єдиним тарифом ₴1000 на місяць, 12% річних на залишок від ₴100 000 протягом дня, а також єдиний застосунок для особистих і бізнес-фінансів. Щоб скористатися сервісом, компанії можуть подати заявку на сайті Monobank.
Фото: ua.depositphotos.com
Источник: delo.ua