PrivateLabel-2024: Нові вектори в розвитку ВТМ — український і зарубіжний досвід

Якщо ваша компанія входить до топ-10 підприємств своєї галузі, якщо вона свідомо будуєте “білий бізнес” та чесно платить податки задля підтримки держави — запрошуємо взяти участь у проєкті “Економічна відповідальність: Топ платники податків 2024” Заповнити анкету

5-6 вересня в Києві відбулася щорічна, 16-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2024: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід».

Серію виступів розпочала Марина Забарило, генеральна директорка Consumer Panel Services GfK. Вона презентувала огляд «Що вибирає покупець ВТМ чи бренд: тенденції в Україні та світі».

Ірина Сивак, власниця компанії СТРАТЕГ Україна, виступила із темою «Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів». Спікерка розповіла про важливість розуміння потреб споживачів та створення продуктів, які відповідають цим потребам. 

Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua

Ірина Громова, директорка з маркетингу, Art Nation Loyalty, презентувала доповідь «Гейміфікація для збільшення продажів: кейс «Гусь Призолов». Спікерка розповіла про інноваційний підхід до програм лояльності через використання гейміфікації. Проєкт «Гусь Призолов» демонструє, як гейміфікація може стати потужним інструментом для збільшення продажів і залучення клієнтів. 

Сесію продовжила Альона Руденко, комерційна директорка бренду «Наша Сила». ЇЇ доповідь мала назву «Наша Сила: від ВТМ до відомого бренду». Спікерка акцентувала увагу на успіхах українського бренду в конкурентному середовищі. Вона підкреслила, що «Наша Сила» має понад 20 років досвіду на ринку та пропонує споживачам продукцію вищої якості в порівнянні з відомими світовими брендами в аналогічному ціновому сегменті. 

Яніна Денисовець, менеджерка з продажу, ГК «Рентсофт», виступила з темою «SaaS BAS: надійне управління бізнесом в умовах нестабільного енергопостачання». Спікерка акцентувала увага на важливості використання хмарних рішень для бізнесу, особливо в умовах енергетичної нестабільності, яка негативно впливає на продуктивність і прибуток підприємств. 

Олексій Шеремет, Head of Alcohol & Food Market Department, Freight Transport Partner, виступив із темою «Private Label — за межами кордонів». Спікер акцентував увагу на важливості ефективної логістики для збільшення експортних продажів. Він розповів про сучасні тенденції імпорту та можливості розширення співпраці з Китаєм, підкреслюючи, що логістика формує конкурентоспроможність продукту на ринку. 

Доповідь Максима Туренко, комерційного директора SHERIFF, мала назву «Переосмислення 

Антон Степанюк, співзасновник та маркетинг директор першого українського кулінарного застосунку Culinara, підготував презентацію «Culinara — перший український кулінарний додаток. Ідея, створення, партнерство». Спікер розповів про створення першого українського кулінарного додатка, який порівнюється з Netflix у сфері кулінарії. Culinara пропонує понад 1000 відеорецептів на будь-який смак, створених професійними шеф-кухарями з України та світу. 

Закінчився день нагородженням національної премії. 

Переможцями стали:

  • ТОВ “АТБ-Маркет” – номінація Прорив року
  • ТОВ “ДЛК” ПІЛОТ” – номінація Вибір споживача
  • ТОВ “Епіцентр К” – номінація  Private Label, що змінює правила гри
  • ПрАТ “МХП” – номінація Бестселер у категорії Private Label-2024
  • Цитрус – номінація Вибір споживача  
  • Територія Мінімальних Цін – номінація Відкриття року
  • Аврора Мультимаркет – номінація Еко Private Label- 2024
  • ТОВ “Метро Кеш енд Кері Україна”- номінація Інновація року
  • Мережа супермаркетів TA-DA! – номінація Краще співвідношення ціна-якість
  • Лінія магазинів EVA – номінація Креативний проект Private Label
  • ТОВ “ЮА-ФАРМ”- Найкращий проект ВТМ у фармацевтичній галузі
  • Мережа магазинів “BLISK”, “Шик і Блиск” – номінація Найпопулярніший Private Label мережі
  • ТОВ “ВЕРЕСЕНЬ ПЛЮС” Файно Маркет – номінація Проект року Private Label-2024
  • ТОВ Альянс Рітейл Груп – номінація Фаворит споживача
  • “ТОВ “”АШАН УКРАЇНА ГІПЕРМАРКЕТ”” – номінація Лідер у категорії “Private Label-2024”
  • PLAYooHHoo! НАША СИЛА – номінація Фаворит споживача
  • ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “ЮНІКС” – номінація Найпопулярніший Private Label
  • СТРАТЕГ Україна – номінація Проєкт року Private Label-2024
  • Данило Іванов, менеджер з розвитку проєктів, Listex, презентував доповідь «Удосконалення цифрового контенту. Використання Hero Image, Lifestyle Image та 3D-Image для підвищення ефективності просування ВТМ на цифрових полицях»

    Дмитро Борисов, комерційний директор, Linkos Group, розповів про «Еволюцію електронного документообігу в Україні. е-ТТН як новий етап розвитку»

    Олена Дзюбан, Business Success Manager компанії PlanoHero, у своїй доповіді «Від полиці до прибутку: 8 кроків до ефективного мерчандайзингу» акцентувала увагу на важливості ефективного мерчандайзингу для підвищення попиту на продукцію в роздрібній торгівлі. 

    Андрій Гавриленко, комерційний директор ТОВ «Асоціація Регіональних Мереж» (АРМ) розповів про «Можливості та переваги АРМ для потенційного постачальника в роздрібні мережі, які є членами асоціації»

    B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.

    Дякуємо ЗМІ за підтримку: Interfax, АгроЛюкс,  Харчові технології, 44.ua  Depo, Dsnews.ua, Marketer,  Agronews,  Agroter,  Agrostory, Worldexpo, Open4business, Igate,  Fixygen, Агронавт, Delo.ua

    Партнерами конференції стали компанії:

    Генеральний Партнер – STRATEG

    Батарейки НАША СИЛА – Наш Сильний Партнер

    IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу

    Головний партнер з міжнародної доставки вантажів – Freight Transport Partner

    Технологічний партнер –  Listex

    Партнер з лояльності Art Nation

    Партнер з впровадження e-ТТН – Linkos Group

    Трансформаційний Партнер – EALC

    Партнер кава-брейку – Discaf

    Аналітичний Партнер –  Datawiz

    Офіційний Партнер з безпеки- Sheriff

    Партнер з пакувальних рішень – Istok

    Партнер з якісних продуктів харчування  Бестком Дистриб’юшн & Isstormur International  

    Інноваційний партнер – Фреш Айдіес

    Кулінарно-освітній медіа партнер – Culinara

    Сервісна компанія з експертизи – Асоціація Регіональних Мереж

    Водний Партнер – Моршинська – природне відновлення та підтримка гідробалансу щодня

    Источник: delo.ua

    No votes yet.
    Please wait...

    Залишити відповідь

    Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *