Якщо ваша компанія входить до топ-10 підприємств своєї галузі, якщо вона свідомо будуєте “білий бізнес” та чесно платить податки задля підтримки держави — запрошуємо взяти участь у проєкті “Економічна відповідальність: Топ платники податків 2024” Заповнити анкету
5-6 вересня в Києві відбулася щорічна, 16-та за рахунком Міжнародна конференція «PrivateLabel-2024: Нові вектори в розвитку ВТМ — український та зарубіжний досвід».
Серію виступів розпочала Марина Забарило, генеральна директорка Consumer Panel Services GfK. Вона презентувала огляд «Що вибирає покупець ВТМ чи бренд: тенденції в Україні та світі».
Ірина Сивак, власниця компанії СТРАТЕГ Україна, виступила із темою «Відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів». Спікерка розповіла про важливість розуміння потреб споживачів та створення продуктів, які відповідають цим потребам.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua
Ірина Громова, директорка з маркетингу, Art Nation Loyalty, презентувала доповідь «Гейміфікація для збільшення продажів: кейс «Гусь Призолов». Спікерка розповіла про інноваційний підхід до програм лояльності через використання гейміфікації. Проєкт «Гусь Призолов» демонструє, як гейміфікація може стати потужним інструментом для збільшення продажів і залучення клієнтів.
Сесію продовжила Альона Руденко, комерційна директорка бренду «Наша Сила». ЇЇ доповідь мала назву «Наша Сила: від ВТМ до відомого бренду». Спікерка акцентувала увагу на успіхах українського бренду в конкурентному середовищі. Вона підкреслила, що «Наша Сила» має понад 20 років досвіду на ринку та пропонує споживачам продукцію вищої якості в порівнянні з відомими світовими брендами в аналогічному ціновому сегменті.
Яніна Денисовець, менеджерка з продажу, ГК «Рентсофт», виступила з темою «SaaS BAS: надійне управління бізнесом в умовах нестабільного енергопостачання». Спікерка акцентувала увага на важливості використання хмарних рішень для бізнесу, особливо в умовах енергетичної нестабільності, яка негативно впливає на продуктивність і прибуток підприємств.
Олексій Шеремет, Head of Alcohol & Food Market Department, Freight Transport Partner, виступив із темою «Private Label — за межами кордонів». Спікер акцентував увагу на важливості ефективної логістики для збільшення експортних продажів. Він розповів про сучасні тенденції імпорту та можливості розширення співпраці з Китаєм, підкреслюючи, що логістика формує конкурентоспроможність продукту на ринку.
Доповідь Максима Туренко, комерційного директора SHERIFF, мала назву «Переосмислення
Антон Степанюк, співзасновник та маркетинг директор першого українського кулінарного застосунку Culinara, підготував презентацію «Culinara — перший український кулінарний додаток. Ідея, створення, партнерство». Спікер розповів про створення першого українського кулінарного додатка, який порівнюється з Netflix у сфері кулінарії. Culinara пропонує понад 1000 відеорецептів на будь-який смак, створених професійними шеф-кухарями з України та світу.
Закінчився день нагородженням національної премії.
Переможцями стали:
Данило Іванов, менеджер з розвитку проєктів, Listex, презентував доповідь «Удосконалення цифрового контенту. Використання Hero Image, Lifestyle Image та 3D-Image для підвищення ефективності просування ВТМ на цифрових полицях».
Дмитро Борисов, комерційний директор, Linkos Group, розповів про «Еволюцію електронного документообігу в Україні. е-ТТН як новий етап розвитку».
Олена Дзюбан, Business Success Manager компанії PlanoHero, у своїй доповіді «Від полиці до прибутку: 8 кроків до ефективного мерчандайзингу» акцентувала увагу на важливості ефективного мерчандайзингу для підвищення попиту на продукцію в роздрібній торгівлі.
Андрій Гавриленко, комерційний директор ТОВ «Асоціація Регіональних Мереж» (АРМ) розповів про «Можливості та переваги АРМ для потенційного постачальника в роздрібні мережі, які є членами асоціації».
B2B Медіа-група TradeMasterGroup, вітає учасників конференції з набутими знаннями і новими знайомствами.
Дякуємо ЗМІ за підтримку: Interfax, АгроЛюкс, Харчові технології, 44.ua Depo, Dsnews.ua, Marketer, Agronews, Agroter, Agrostory, Worldexpo, Open4business, Igate, Fixygen, Агронавт, Delo.ua
Партнерами конференції стали компанії:
Генеральний Партнер – STRATEG
Батарейки НАША СИЛА – Наш Сильний Партнер
IT Партнер – Спілка Автоматизаторів Бізнесу
Головний партнер з міжнародної доставки вантажів – Freight Transport Partner
Технологічний партнер – Listex
Партнер з лояльності – Art Nation
Партнер з впровадження e-ТТН – Linkos Group
Трансформаційний Партнер – EALC
Партнер кава-брейку – Discaf
Аналітичний Партнер – Datawiz
Офіційний Партнер з безпеки- Sheriff
Партнер з пакувальних рішень – Istok
Партнер з якісних продуктів харчування Бестком Дистриб’юшн & Isstormur International
Інноваційний партнер – Фреш Айдіес
Кулінарно-освітній медіа партнер – Culinara
Сервісна компанія з експертизи – Асоціація Регіональних Мереж
Водний Партнер – Моршинська – природне відновлення та підтримка гідробалансу щодня
Источник: delo.ua