Фото: ratelist.top
В роботі оператора доставки “Нова пошта” 14 лютого по всій Україні стався технічний збій. Як повідомила компанія на своїй сторінці у Facebook, вона робить все, аби якнайшвидше повноцінно відновити роботу систем.
Війна позбавила нас можливості заробляти, просимо Вашої підтримки. Підтримати delo.ua
Інших подробиць з її боку не наводиться. Втім, низка українських ЗМІ у вівторок повідомила, що через збій клієнти “Нової пошти” не можуть ані отримати, ані відправити посилки.
В свою чергу, в мобільному додатку при спробі відкрити вкладку “Мої посилки” з’являється повідомлення “Вибачте, ваш запит не вдалося обробити. Спробуйте ще раз”, але навіть при повторних заходах у додаток ситуація не змінюється.
Також повідомлялося, що не працював і сайт компанії: при спробі зайти на нього з’являлося повідомлення “Внутрішня помилка сервера”. Втім, станом на 19:30 цей ресурс працює без видимих обмежень.
Підписуйтеся на наш YouTube канал
Приблизно в той же час компанія оголосила про відновлення роботи, зокрема мобільного додатка. При цьому у зв’язку зі збоєм відділення оператора працюватимуть у вівторок на годину довше.
Нагадаємо також, що два тижні тому черговий збій стався у роботі monobank: додаток так само видавав помилку, пропонуючи “спробувати ще раз”. За три місяці до того monobank також стикнувся з масштабним збоєм, через який клієнти не могли увійти у застосунок.
Источник: delo.ua