Фото: im.kz
Казахстанська мережа ресторанів швидкого обслуговування, яка раніше працювала під брендом McDonald’s, перейменувалася у I’m. Як передає Kapital.kz, про це компанія Food Solutions KZ оголосила 23 листопада.
13 грудня на GET Business Festival отримайте перевірені стратегії залучення інвестицій для бізнесу, просування продукту онлайн та цифровізації бізнесу. Забронювати участь
Як розповів на презентації її гендиректор Асет Машанов, в основі концепції нового бренду лягла філософія цінність кожного гостя, співробітника та партнера. Зокрема, це відобразилося у резонансній HR-кампанії, яку раніше провела Food Solutions KZ, “перейменувавши” ресторани на честь своїх найкращих співробітників.
У січні, нагадаємо, McDonald’s вирішив піти з Казахстану через неможливість місцевого франчайзі купувати фарш у російських постачальників, через що ресторани припинили роботу ще в листопаді минулого року.
Незабаром заклади мережі відновили роботу під вивісками “Біз ашықпиз/Мы открыты”. У серпні замість цього напису на них з’явилися інші – “Мен Арманмын”, “Мен Даниярмын”, “Мен Юлиямын” та інші аналогічні.
Підписуйтесь на Telegram-канал delo.ua
Food Solutions KZ також представила логотип, в якому роль апострофа і крапки над I одночасно виконує червоне серце: зазначається, що він має розкрити ідею, закладену в назві.
“По-перше, I’m (“айм” або “айем”) – це просто я. Ми хочемо, щоб кожен гість наших ресторанів міг легко доповнити назву і сказати собі і всьому світу “я важливий”, “мої досягнення” – це те, чим я можу пишатися”… Другий варіант – “айловем” – тобто, “я люблю M”, в якому M відсилає до старої назви та відображає наступність, а саме збереження високих стандартів якості сервісу та продукції ресторанів”, – пояснили у компанії.
Зазначимо, що перший ресторан під брендом McDonald’s у Казахстані було відкрито у 2016 році, а на сьогодні у Food Solutions KZ відкрито 24 точки в Алмати, Астані, Атирау, Актобе, Костанаї та Караганді. Компанія налічує понад 1700 співробітників.
Источник: delo.ua