Лоцманський катер Pilotine XIV. Фото: Міністерство інфраструктури України
Катер Pilotine XIV, отриманий від французької сторони, сприятиме збільшенню оборотності флоту та зменшить час простою причалів та суден.
Про це повідомили в Міністерстві інфраструктури.
Зазначається, що катер був переданий в Ренійську філію ДП “АМПУ” у рамках Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України та Міністром екологічної трансформації та консолідації територій Французької Республіки.
У повідомленні йдеться, що борт курсуватиме на Дунаї. Наразі на українській ділянці цієї річки вже працюють 8 лоцманських кораблів. Але, як зазначили в АМПУ, у зв’язку з постійно зростаючими обсягами вантажообігу портів Дунайського кластеру, такої кількості недостатньо. Отриманий катер допоможе збільшити оборотність флоту та мінімізувати простої причалів та суден.
Підписуйтеся на YouTube-канал delo.ua
“Франція передала другий лоцманський корабель для підтримки України, як і було обіцяно зробити. Катер вийшов з Дюнкерка, і допоможе експортувати зернові, щоб допомогти годувати світ. Наша відданість є повною, наша солідарність не припиниться”, – написав міністр Франції з транспорту Клеман Бон на своїй сторінці у соцмережі X (Twitter).
Фото: Міністерство інфраструктури України
У листопаді 2023 року Володимир Зеленський оголосив про наявність домовленостей з кількома державами щодо передачі морських катерів для супроводження в Чорному морі суден, що йдуть тимчасовим гуманітарним коридором. За словами президента, Росія, що вийшла в липні з Чорноморської зернової ініціативи, якою було гарантовано безпеку кораблів, що слідують до та з портів Одеської області, не має значного впливу на поточний рух суден.
Українські порти на Дунаї – головним чином Ізмаїл та Рені, за останній рік стали одним з основних шляхів експорту, збільшивши перевалку більш ніж удвічі.
Источник: delo.ua