Bayadera Group називає ринок Польщі найперспективнішим для українського алкоголю
share
Польща займає третє місце за обсягами споживання горілки в світі, після США і Росії. Про це в інтерв’ю журналу НВ заявив Анатолій Корчинський, СEO Групи Компаній Bayadera Group.
“Якщо брати весь ринок горілки, то Польща займає третє місце за обсягами споживання в світі, після США і Росії, — пояснив топ-менеджер. — І споживання там, на відміну від України, не падає, а зростає”.
Польський ринок подібний до українського. Структура складається з 22,5 млн кейсів місцевої горілки і 1,6 млн кейсів — це імпорт. Польські виробники змагаються за низький ціновий сегмент, а ось імпорт — це сегмент преміум. Bayadera Group змагається зі світовими брендами Finlandia, Stumbras, Absolut. В компанії кажуть, що не прагнуть швидких і випадкових результатів, націлені не так на велику частку в абсолютних продажах, як на значний процент у грошовому еквіваленті.
Самое важное в Telegram
Українські бренди вже давно присутні на ринку Польщі, проте ніхто не досягав значних успіхів, бо не враховував особливості країни і споживачів. Продукція Bayadera Group вже кілька років продається в Польщі. Минулого року в компанії вирішили змінити стратегію і не лише продаватися через дистриб’юторів, а й будувати там власні бренди. Тобто це вже “гра на майбутнє”. До того ж раніше продавали у Польщі лише горілку, а наприкінці року почалися поставки вин Koblevo.
У 2018 році група компаній збільшила відвантаження горілки до Польщі на 30−40%. А за підсумками 2019 року планує наростити експорт в цю країну ще на 15%.
“Для нас Польща тепер — це зрозумілий, рентабельний і перспективний ринок. Плануємо поступово збільшувати продажі і до кінця року поставити до Польщі 60-70 тисяч дал горілки. Насамперед це наш фокус бренд Hlibny Dar, до якого буде додано ще один горілчаний бренд наприкінці року. Що стосується українського вина, то цей сегмент розвивається поступово, і оцінки робити зарано. Ми вже відвантажили 12 тисяч дал вина, на черзі ігристі вина Marengo, які вже доступні у супермаркетах”, — каже CEO Bayadera Group Анатолій Корчинський.
Загалом, за статистикою Державної фіскальної служби, Польща в 2019 році перетворилася на головного споживача українського експорту, зайнявши місце багаторічного лідера — Росії. За підсумками перших чотирьох місяців 2019-го польська частка в зарубіжних постачаннях з України вперше перевищила російську: за західним сусідом — 7% вітчизняного експорту, в той час як за північно-східним — трохи більше 6%. Ще п’ять років тому співвідношення було кардинально іншим: 4,9% і 18,2% відповідно.
Источник: delo.ua