“Клієнти очікують, що бізнес буде відновлювати Україну”: про що розповіли спікери Business Wisdom Summit

Захід об’єднав понад 200 учасників та 30 спікерів у безпечному приміщенні готелю InterContinental Kyiv

15 березня вперше від початку повномасштабної війни відбувся Business Wisdom Summit. Захід об’єднав понад 200 учасників та 30 спікерів у безпечному приміщенні готелю InterContinental Kyiv. 

Головною темою саміту стали ефективні стратегії збереження й розвитку бізнесу у воєнний час. У форматі панельних дискусій, виступів та відкритого інтерв’ю топові управлінці та власники компаній обговорили актуальні виклики бізнесу, релокацію, пошук фінансування, створення КСВ-ініціатив та інші питання.

Питанню залучення фінансування бізнесу за війни була присвячена перша панельна дискусія саміту. У ній взяли участь член правління з питань малого та середнього бізнесу ПриватБанку Євген Заіграєв, голова правління Ощадбанку Сергій Наумов,  керівна партнерка ЮК Nobili Наталія Тищенко та директор департаменту корпоративного бізнесу, член правління банку “Південний” Олександр Матюшенко. 

Підписуйтесь на наш Telegram канал

Усі учасники погодилися з визначною роллю державної підтримки для банків та бізнесів у війну, коли ризики фінансування дуже великі. Також спікери підтвердили подальшу підтримку підприємців. 

“Стратегія ПриватБанку передбачає фокусування передусім на кредитуванні МСБ. Цього року ми плануємо зростання портфеля фінансування мікро, малого та середнього бізнесу  на 10 млрд грн, а це на 35%”, —  поділився Євген Заіграєв.   

Питанню залучення фінансування бізнесу за війни була присвячена перша панельна дискусія саміту

Про те, що сьогодні робить уся телеком-індустрія, аби й надалі забезпечувати зв’язок українцям, та як Київстару вдалося зберегти показники на близькому до довоєнного рівні, розповів президент компанії Олександр Комаров: 

“Головний чинник незламності — підготовка до війни. У Київстарі оцінювали ризики і розробляли план управління мережею під час турбулентності, перевезення людей, перенесення найбільш важких технологічних вузлів з ризикованих територій”.

 Президент компанії Київстар Олександр Комаров

Чому інвесторам варто вкладатися у ринок бронезахисту, розповіла директорка зі стратегічного розвитку “Українська Броня” Анастасія Макова. А керівник стратегічного бізнес-напряму Україна — Південно-Східна Азія Kormotech Едуард Бабенко продемонстрував, як побудова якісних відносин із партнерами допомагає розвиватися у турбулентні часи. Компанія Kormotech увійшла у 15% бізнесів, що закінчили 2022-й рік з прибутками.

“Турбота про людей завжди була головним нашим фокусом. Клієнти, співробітники, партнери — наш пріоритет. Саме наші тісні зв’язки допомогли нам зберегти партнерів і клієнтів, вижити нам та іншим бізнесам. Це стало головним драйвером зростання обороту на 30% у гривні на тлі спадного ринку”, — каже Едуард Бабенко.

Важливість побудови міцних партнерських відносин підтвердив і СЕО Nemiroff Юрій Сорочинський. Завдяки цьому частка Nemiroff з усього експорту горілки України за 2022 рік зросла до 45,2%, попри обмеження та логістичну кризу. 

Війна поглибила тіньову економіку, і зараз це є найбільшим викликом для нас” – під час відкритого інтерв’ю голова Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев відповів на головні питання підприємців, та розповів, які податкові ініціативи будуть впроваджені у найближчому майбутньому.

Голова Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев відповів на головні питання підприємців

Як шукати клієнтів та відповідати на їхні потреби у воєнний час, у форматі панельної дискусії обговорили генеральний директор Медичної лабораторії ДІЛА Олексій Бабич, директор з маркетингу Нової пошти Павло Даніман та директорка з маркетингу “Люксоптика” Віолета Титаренко. Модератором виступив В2В-директор Київстар Костянтин Вечір. 

Головний секрет адаптивності бізнесу під час війни — це спілкуватися з клієнтом і слухати, чого він хоче. Тільки коли він закриває потреби клієнта, тоді він буде успішним. Почувши свого клієнта, Нова пошта пришвидшила міжнародну експансію, “Люксоптика” та ДІЛА відкрили відділення на Західній Україні та запустили промопропозиції. 

Як шукати клієнтів та відповідати на їхні потреби у воєнний час, обговорили у форматі панельної дискусії

Ще одна панельна дискусія була присвячена КСВ. Інструментами, трендами та найкращими практиками соціальних проєктів поділилися директорка з реклами та маркетингу “Епіцентр” Ірина Шинкаренко, директорка з корпоративних комунікацій FAVBET Ксенія Тюрікова та директорка з управління репутацією та КСВ Kormotech Катерина Ковалюк. Модераторкою виступила керівниця проєкту MMR Катерина Машевська. 

“У своїх КСВ-проєктах ми сфокусувалися на двох сферах — відновленні України та допомозі українській армії. Сьогодні надважливо інвестувати в освіту та технології, допомагати кібервійськам, які не раз допомагали у збереженні енергооб’єктів. Ще одним із трендів КСВ є відбудова України на матеріально-технічному рівні”, — поділилася Ксенія Тюрікова.

На панелі КСВ спікери поділилися інструментами, трендами та найкращими практиками соціальних проєктів

Генеральний директор ТДВ “ІнтерХім” Анатолій Редер розповів, як компанії вдалося оптимізувати виробництво незважаючи на воєнні виклики. Головна умова успіху полягає в оцінці ризиків та чіткому плані управління ними.

Що чекає на ринок медичних послуг в Україні у найближчому майбутньому, спрогнозував директор “Фрезеніус Медикал Кер Україна” Роман Шурдук, а на відшкодування яких збитків може розраховувати бізнес та про потенційні шляхи компенсації, розповіла керівниця судової практики LCF Law Group Ірина Кобець. Автор і лектор курсів з інвестицій ТОВ «НАВЧАЛЬНИЙ ЦЕНТР «БІРЖОВИЙ УНІВЕРСИТЕТ» Роберт Лі розповів про відновлення України через демонополізацію, та розвиток ринку капіталу.

Як будувати стратегію, враховуючи виклики війни, задовольняти клієнтів, допомогати команді та ЗСУ, обговорили на брейнштормі виконавчий директор ДТЕК Дмитро Сахарук, СЕО “Смарт-Холдинг” Юлія Кірьянова, СЕО та співзасновник Uklon Дмитро Дубровський та СЕО «Датагруп-Volia» Михайло Шелемба. Модерувала дискусію директорка з управління репутацією Нової пошти Олена Плахова.

“Ми проводили дослідження очікувань клієнтів від бізнесу. Його результати кажуть про те, що зараз клієнти очікують від бізнесу виконання функцій за непритаманні йому речі. Немає світла вдома – воно має бути у поштових відділеннях та на заправках з генераторами. Немає інтернету – так само. Потрібно допомогти ЗСУ –  бізнес може це зробити. 70% респондентів також очікують, що після війни саме підприємці будуть відновлювати країну”, — розповіла Олена Плахова.

“Найбільш збалансованим варіантом розвитку для українського інвестора є збалансоване партнерство із західним бізнесом. У ньому локальний інвестор має індустріальну та кадрову експертизу, тоді як іноземні компанії — це доступ до ринків капіталу та технологій. Така синергія  допоможе нам на шляху відновлення та модернізації”, — переконана  Юлія Кірьянова.

“Якщо завтра ти не матимеш своєї країни, то яка різниця, скільки сотень мільйонів у тебе на рахунку. Тому з перших місяців я звертався до наших партнерів за кордоном із запитом про фінансування. Поєднали їхню допомогу з нашими грошима, назбирали $8 млн та купили необхідне обладнання для ЗСУ”, — поділився Михайло Шелемба. 

Розвиток МСБ за часів війни обговорили співзасновниця закладів Honey та “Завертайло” Анна Завертайло та співзасновниця мережі фітнес-клубів Smartass Катерина Кузьменко. Як координувати корпоративне волонтерство та новими підходами щодо організації робочого процесу поділилися директорка з корпоративних та юридичних питань «Імперіал Тобако» Юлія Завалішина та директорка з комунікацій та сталого розвитку Starlight Media Яна Гончаренко. Модерувала дискусію маркетинг-директорка robota.ua Юлія Далібук. 

Організатори — бізнес/медіа бюро Ekonomika+, онлайн-медіа delo.ua та журнал “ТОП100. Рейтинги найбільших” — дякують партнерам саміту: генеральному партнеру Київстар, бізнес-партнеру TECHIIA, технологічному партнеру Favbet, головному партнеру «ІнтерХім», партнеру, що приймав, готелю InterContinental Kyiv, компаніям Pepsico, БКК, Nemiroff, Bayadera Group, та MAISON CASTEL.         

А також медіапартнерам: Infovizion, Мегаполіс, ТРК Київ, 33 канал, НОВИНИ LIVE, X-VIZION, inventure, Перший Бізнесовий, Dsnews.ua,  44 ua, Liga zakon,  posfactum, marketer.ua, КИЇВ ВЛАДА,  Коментарі, Київські хроніки, Апостроф, UA NEWS, Hurma.

Источник: delo.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *