Податкова оновила перелік запланованих перевірок та додала до нього нові компанії

Фото: Depositphotos

Державна податкова служба оновила свій перелік перевірок цьогоріч та додала до нього нові компанії. Загалом понад 3,2 тисячі компаній потрапили до цього списку. 9 компаній з оновленого переліку входять до Індексу “Опендатабота” як найбільші за обігом бізнеси з бездоганною діловою репутацією.

10 квітня управлінці Арсенал Страхування, Uklon, TERWIN, Епіцентр та інших великих компаній поділяться перевіреними бізнес-рішеннями, які сприяють розвитку бізнесу під час війни. Забронювати участь

Про це повідомляє “Опендатабот”

Зазначається, що Податкова у 2024 році запланувала 2361 перевірку компаній та 921 перевірку ФОПів.

У березні перелік оновився та до нього потрапили 67 нових компаній. Водночас 34 компанії вибули зі списку.

Підписуйтеся на YouTube-канал delo.ua

“Загалом кількість перевірок збільшилась на 40 — 33 перевірки компаній та 7 перевірок ФОпів”, – підкреслили в “Опендатабот№.

Там зазначають, що 9 компаній, які перевірить Податкова цьогоріч, потрапили до Індексу Опендатабота.

Так, 8 з них ДПС планувала перевірити ще з початку року, а 1 компанія додалась після оновлення переліку.

“Мова йде про фінансову компанію «Є ГРОШІ КОМ», яка з річним виторгом 1,66 млрд грн посіла 9 місце у категорії «Фінанси» рейтингу”, – підкреслюють аналітики.

Також ДПС планує перевірити компанії “Тесті фуд”,  МЛП Чайка, ТРЦ “Республіка” , “ОТТ Україна” “Фудком”, “Птахокомплекс Зоря Поділля”, “Є гроші ком” “Універсал банк”, та “Слотс Ю.Ей”

Кого податківці перевіряють в першу чергу щодо застосування РРО

Голова Комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев розповів, до кого саме податківці їдуть в першу чергу, коли визначають, кого перевіряти щодо дотримання закону про застосування РРО.

За його словами, критерії визначення потенційно ризикових платників є зокрема такими:

1. Незначні виторги субʼєкта господарювання.

  • Сума виторгу за місяць не перевищує 20 тис грн. для забезпечення мінімальних витрат на утримання одного об’єкту роздрібної торгівлі; 
  • не менше 40,0 тис. грн за місяць у великих містах (з огляду на те, що розмір оренди, розмір заробітної плати, тощо є більшим ніж у двічі).

2.Субʼєкти господарюваннящо зареєстрували РРО/ПРРО при цьому декларують нульові виторги, а також наприклад по більшості операцій проведених через РРО/ПРРО було здійснено оплату у безготівковій формі (понад 90%);

3.Мають ризики в оформленні найманих працівників. Кількість зареєстрованих РРО повинна відповідати кількості офіційно оформлених найманих працівників або необхідній кількості працівників для забезпечення виконання технологічного процесу на окремому об’єкті.

Джерело фото: ua.depositphotos.com

Источник: delo.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *