“Прозорро.Продажі” запустили сервіс факторингу: навіщо він бізнесу

Фото: Pixabay

“Прозорро.Продажі” запустили сервіс факторингу, тобто беззаставного фінансування закупівель або продажу товарів чи послуг з відстрочкою платежу. Про це йдеться у повідомленнях самої держкомпанії та Міністерства економіки.

Сервіс був створений за підтримки Мінекономіки України та Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у межах проєкту “Фінансування на основі активів”, що реалізується у партнерстві з Державним секретаріатом з економічних справ Швейцарії (SECO).

Як зазначають у “Прозорро.Продажі”, напрям факторингу отримав значну підтримку держави та включений у стратегію Національного банку України з розвитку кредитування. Підтримують проєкт і українські організації, зокрема Український альянс торгового фінансування та факторингу, Незалежна асоціація банків України та Європейська Бізнес Асоціація.

Метою нового функціоналу називається створення можливості для ефективної співпраці між постачальниками, замовниками та банками й іншими фінустановами. Сервіс покликаний відкрити рівний доступ до укладання угод з продажу прав вимоги для залучення фінансування (факторингу) у прозорий та відкритий спосіб.

Підписуйтеся на YouTube-канал delo.ua

“Сервіс факторингу допоможе оперативно отримувати кошти для покриття поточних витрат, інвестицій у подальший розвиток чи масштабування виробництва. Завдяки новому цифровому інструменту плануємо сприяти покращенню мікро- та макроекономічної ситуації в державі та спільно з партнерами реалізовувати стратегічні цілі”, — прокоментував член правління держкомпанії Григорій Легенченко.

Як нагадав на презентації нового інструменту перший заступник міністра економіки Олексій Соболев, торік в Україні було запущено програму “Доступний факторинг”, яка полегшує доступ бізнесу до оборотних коштів та дозволяє проводити закупівлі і продаж товарів з відстрочкою платежу та компенсацією від держави ставки на рівні 13%.

За словами чиновника, станом на сьогодні цим фінансовим інструментом у межах програми скористалися 24 компанії на загальну суму понад 371 мільйон гривень. Він зазначив, що новий напрям факторингу є частиною стратегії Мінекономіки на 2024-2027 роки.

Нагадаємо, що на відміну від держпідприємства “Прозорро”, яке організує тендери на закупівлю держструктурами товарів, робіт і послуг, акціонерне товариство “Прозорро.Продажі”, навпаки, займається продажем публічних активів на онлайн-аукціонах. Загальний обсяг доходу, який бюджети різних рівнів отримали завдяки “Прозорро.Продажі” наразі сягає вже майже 89,8 мільярда гривень.

Источник: delo.ua

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *