На сьогодні в мережі працює 383 торгових точок непаливного напрямку, з яких 362 точки розташовані на заправках компанії та 21 — поза межами АЗК
Компанія WOG інвестувала понад 16 млн грн в сучасне обладнання власного розподільчого центру (РЦ), в тому числі близько 6 млн грн в розробку програмного забезпечення. Про це в інтерв’ю Rau.ua розповіла Юлія Пішаченко, директор з логістики супутніх товарів WOG.
“Частка непаливних продажів зараз складає до 20% прибутку мережі. Ми прагнемо до того, щоб з часом 70% всього прибутку компанії формували продажі пального, а 30% — забезпечували WOG Market і WOG Cafe”, — розповідає Юлія Пішаченко.
Кратко и по делу в Telegram
На сьогодні в мережі WOG працює 383 торгових точок (ТТ) непаливного напрямку, з яких 362 точки розташовані на заправках компанії та 21 — поза межами АЗК (14 кафе — в поїздах Інтерсіті та Інтерсіті+, 7 кафе — в аеропортах (“Київ” (Жуляни) — 2, “Бориспіль” — 1, аеропортах “Львова” — 1 та “Одеси” — 3).
Для забезпечення роботи такої кількості ТТ — безперебійного наповнення їх продуктовими та побутовими товарами — у компанії WOG працює інноваційний розподільний центр класу А+ площею 8,5 тисяч квадратних метрів.
Як зазначила директор з логістики супутніх товарів WOG, з метою оптимізації ручної праці, впроваджена новітня WMS система з інтегрованим механізмом управління транспортом TMS, автоматизований ваговий контроль зібраних товарів. Склад оснащений високотехнологічним обладнанням світового лідера внутрішньовиробничої логістики, концерну Jungheinrich AG (Німеччина).
Читайте также:
В Украине снова растут розничные цены на бензин и дизельное топливо
Нові технологічні рішення, забезпечують своєчасну доставку продукції на ТТ — згідно з узгодженим графіком. Це дозволяє на 100% забезпечити товарним запасом торгові точки та дає можливість компанії отримувати додатковий прибуток.
“В сучасне обладнання для РЦ компанія інвестувала понад 16 млн грн, 6 з яких пішло на розробку програмного забезпечення”, — підкреслила Юлія Пішаченко.
РЦ WOG працює за повним циклом, здійснюючи прийом продукції від постачальників, відбір і доставку замовлень на торгові точки, а також забезпечуючи зберігання товарів на складі.
Вся робота з постачальниками і ТТ — від замовлення до доставки продукції — повністю проводиться в форматі електронного документообігу. Всі замовлення формуються автоматично — через систему автозамовлення, яка розроблена спеціально під напрямок роботи складу РЦ.
Загалом, WOG співпрацює з 291 постачальником, своєчасно доставляючи продукцію в 383 торгові точки. РЦ компанії щодня приймає продукцію на склад від 50 постачальників.
Источник: delo.ua